A Bomba legújabb húzása egy új íz, a Virgin Mojito. Ez egy igazán jól sikerült kis ital, bár nyilván előnyt élveznek azok, akik kedvelik a Mojito koktélt. Én igen, úgyhogy nálam abszolút nyerő ez a szomjoltó.
Kellemes mojito íz, természetesen alkohol nélkül, és a koffeintartalmától sem fogunk felmászni a fára, hiszen - a többi Bombához hasonlóan, amelyeket egy ideje már a boltokban is az üdítők között kell keresnünk - csupán 15 mg/100 ml koffeint tartalmaz. (Azok kedvéért, akik nincsenek képben: egy lightosabb tea tartalmaz ennyi koffeint.)
Az ital eléggé hasonlatos a Gilroy mojito ízű italához, amelyről már korábban írtam.
Még egy pozitívuma van, amit nem lehet szó nélkül hagyni: a doboz. Energikus, esztétikus, nagyon tetszetős a zöld színű, mojitos dizájn, jár érte a piros pont.
2014. április 24., csütörtök
Bomba Virgin Mojito
2014. április 22., kedd
Red Bull - rárepültünk az új ízekre
Dobozügyileg abszolút rendben vannak a Red Bull új magyar hármasikrei, akik Editions névre hallgatnak. A Red, Blue és Silver Edition neve már nem ismeretlen gyűjtői körökben, hiszen külföldön már eddig is lehetett kapni, például Ausztriában. A piros és kék áfonya, valamint lime ízű italok korrekten tartalmazzák a 32 mg / 100 ml koffeint, a dobozok pedig szépek, a mintájuk kontúrosabb, erőteljesebb, mint a sógoroknál.
És akkor most lista vége egyelőre, már ami a pozitívumokat illeti.
Egyszerre három doboznak nyilván nem akartam nekiesni, az ezüst dobozra esett a választásom: lime, hurrá! Nem sokáig tartott az öröm. Ahogy megkóstoltam, hirtelen nem tudtam, hogy mire hasonlít ennyire ez a rettenetesen savanyú ital. Gondolataim a C-vitamintól a Plussz-tablettán át az olcsó porból készíthető üdítőig szaladtak, majd fény gyúlt az agyamban: Neo Citran! Isten bizony arra hasonlít az íze, csak sokkal savanyúbb.
Nem vagyok az a fajta ember, aki pont gyógyszerízű energiaitalokkal szereti szórakoztatni magát, úgyhogy ez most sajnos nem nyert. De a két áfonyás cucc még javíthat az elégedettségi rátán. Meglátjuk legközelebb!
2013. november 16., szombat
Újdonságok a Helltől, Hell Ice Cool licsi-ananász
Lassan tradícióvá válik, hogy a Hell télen-nyáron meglep bennünket valami újdonsággal.
Most 3 új termékkel rukkoltak elő:
Az egyik a Hell Zero, amely nevéhez hűen szinte semmit nem tartalmaz: nincs benne kalória, cukor, aszpartam, szénhidrát és tartósítószer. Megkóstolása még várat magára.
Idén - immáron másodszor- a limitált Ice Cool széria 2 ízben képviselteti magát:
- az egyik a kiwis, ami számomra a legfinomabb Hell-ital - depresszióba estem, amikor pár hónapja a honlapon megjelent a Sold out-felirat; de most megnyugodtam, mert az ízt megtartották, csak a külcsínen változtattak, ami sokkal menőbb lett :)
- a másik pedig a licsi-ananász ízű ital, amiről kicsit bővebben lesz most szó, mivel végre megkóstoltam!
A bordó-fehér doboz dizájnja szebb a tavalyinál, amit ez a kép nem igazán tükröz: több benne az ezüst szín, szebben vannak kidolgozva a hegyek.
Az íze első olvasásra is ígéretes: ananász-licsi. Az ananászt sokan szeretik, így én is, a licsi pedig egy kicsit kevésbé ismert, de egész finom gyümölcs, vicces külsővel megáldva. Persze mindezt a tutti-frutti íz egészíti ki.
Bár mindkét gyümölcs alapvetően inkább édes, a végső íz a tutti-frutti miatt mégis inkább kellemesen savanykás. Megint sikerült a Hellnek egy jól eltalált, kellemes ízvilágú italt alkotnia. Érdemes megkóstolni!
2013. augusztus 12., hétfő
Adrenalin Juicy Fruit-Mix
Az Adrenalin legújabb terméke a Juicy Fruit-mix ízesítésű ital. Vagy nevezhetjük üdítőnek is, hiszen csak 15 mg koffein van benne.
2013. augusztus 1., csütörtök
Burn Berry teszt
A Burn legújabb terméke a Burn Berry. Mivel vegyesgyümölcs ízű, nem voltak különösebb elvárásaim, mint kiderült, nem is lett volna indokolt.
A Burn számomra egyre nagyobb csalódást jelent. Pedig évekkel ezelőtt, amikor betörtek a magyar piacra, és megkóstoltam az akkor még piros színű energiaitalt, akkor az volt a véleményem, hogy ez a legfinomabb a tutti-frutti ízű italok közül. Később aztán történt egy-két változás: például szép csendben eltűnt a polcokról a rendkívül attraktív külsejű 250 ml-es alupalack, és a piros színű lötty is besárgult. Az íze sem olyan már, mint eleinte.
Aztán megjelentek ezek a különféle ízesítésű változatok. A Burn Blue Refresh kék színe üdítő különlegességnek számított (a kb. 10 évvel ezelőtti kék színű Pepsi Cola jutott róla az eszembe), az íze mondjuk már kevésbé. A citrusos változat még kevésbé lett kedvenc, és most itt van a Berry, amiről szintén nem igazán tudok áradozni.
Az ital 20% gyümölcstartalmú, ami eltérő arányban oszlik meg a különféle gyümölcsök között, legnagyobb arányban alma található benne, de emellett még feketeribizli, málna, áfonya és szeder is képviselteti magát. Sajnos, ezek közül egyedül a feketeribizli ízét sikerült kiérezni belőle, ami nem tartozik a kedvenceim közé, kérdés, hogy a fogyasztók hány százaléka érez még hasonlóan.
Nem lenne rossz ital pedig, de ez a feketeribizli totál elcseszi. Egy kóstolást megér, de második alkalomra elég kevés esély van.
Amit viszont mindenképpen dicséret illet, az az ital külseje: a lila árnyalatú doboz gyönyörű szép, a szépen kidolgozott málnarajzok pedig még inkább feldobják a dizájnt. Szép dísze lesz a gyűjteménynek.
2013. július 26., péntek
Köszi, HELL!
A Hell a legnormálisabb energiaital gyártó. Mindamellett, hogy kiváló minőségű termékeket készítenek, a marketinget és a PR-t is profi szinten űzik. Utóbbihoz hozzátartozik, hogy rendszeresen biztosítanak promóciós ajándékokat a legfontosabb gyűjtőknek, és ráadásul úgy, hogy nem nekünk kell menni zaklatni őket, puncsolni, neadjisten könyörögni azért, hogy adjanak valamit, hanem ők maguk keresik meg a gyűjtőket. (Én egyébként sem kértem soha semmit senkitől, amit kaptam, az teljesen önkéntes felajánlás volt a részükről, ami nagyon becsülendő.) Köszönet érte!
A fenti kép illusztráció, de ugyanilyen csomagot kaptam most tőlük, 1 karton, azaz összesen 24 db finom Hell Summer Cool guava-lime-tutti-frutti ízű energiaitalt.
Ez kárpótol egy kicsit a szomorúságért, amit a lenti kép okozott. Ezt a Hell honlapján találtam, ezek szerint a limitált szériás, kiwis Hell Ice Cool megszűnik, ami nagy kár, mert imádtam ezt az italt! Privátban, amikor épp nem "hivatalból" kóstolgatok, ez volt a kedvencem. Aki még nem próbálta ki, gyorsan pótolja addig, amíg van belőle a boltok polcain!
Témák:
hell,
Hell Ice Cool,
Hell Summer Cool,
PR,
promóció
2013. július 22., hétfő
Új családtag: Burn Berry
2013. június 29., szombat
2013. június 13., csütörtök
Rockstar Super Sours Green Apple
A magyar gyűjtők egyik dobozkánaánja a budapesti The British Store, innen származik ez a gyönyörű dobozzal megáldott energiaital is. A Rockstarok ízvilága és változatossága egyszerűen végtelen, a gyűjtők szíve pedig majd kiugrik a helyéről egy ilyen szépséget látva. De még ezek között is kiemelkedően szépre sikeredett a zöldalmaízű ital, a Super Sours Green Apple doboza.
Maga az ital halványsárga színű, kellemesen szénsavas, ízre egészen picit erőtlen, savanykás, abszolút zöldalma ízű. Olyan, mintha egy almás üdítőt innánk, persze ez nem üdítő, hanem energiaital. Finom, még az íze kedvéért is érdemes kipróbálni.
A doboz természetesen angol.
Update: fotók
Maga az ital halványsárga színű, kellemesen szénsavas, ízre egészen picit erőtlen, savanykás, abszolút zöldalma ízű. Olyan, mintha egy almás üdítőt innánk, persze ez nem üdítő, hanem energiaital. Finom, még az íze kedvéért is érdemes kipróbálni.
A doboz természetesen angol.
Forrás: www.britishstore.hu |
2013. június 5., szerda
Hell Summer Cool Maracuja
Némi türelmetlen várakozás után végre nálunk is megjelent a Hell limitált nyári energiaitala, a maracuja ízű Summer Cool.
A dögös, szokatlan külsejű lila színű doboz már önmagában feltűnő, de amire igazán kíváncsi voltam, hogy vajon mit tudnak kihozni ebből a maracuja ízből. Nem vagyok elragadtatva az egzotikus gyümölcsöktől, de a Hellnek valahogy mindig sikerül az, hogy általam kevésbé kedvelt ízeket is nemhogy ihatóvá, hanem egyenesen finommá konvertálnak. Jó példa erre a Hell Red Grape is. A vörös szőlőre mindig is úgy gondoltam, hogy brrrr, de a Hell itala finom.
Ez a helyzet a maracujás itallal is. Abszolút korrekt, finom az ital, nem lenne meglepő, ha ez is nagyon hamar közönségkedvenccé válna, mint anno a Red Grape.
Bár nálam a kiwis Ice Coolt valószínűleg semmi sem fogja túlszárnyalni :)
Bizony, a mázlista cseheknél / szlovákoknál mindkét íz kapható, míg nálunk a zölddel egyelőre nem lehetett találkozni. Kíváncsian várjuk, hogy változik-e a helyzet.
A dögös, szokatlan külsejű lila színű doboz már önmagában feltűnő, de amire igazán kíváncsi voltam, hogy vajon mit tudnak kihozni ebből a maracuja ízből. Nem vagyok elragadtatva az egzotikus gyümölcsöktől, de a Hellnek valahogy mindig sikerül az, hogy általam kevésbé kedvelt ízeket is nemhogy ihatóvá, hanem egyenesen finommá konvertálnak. Jó példa erre a Hell Red Grape is. A vörös szőlőre mindig is úgy gondoltam, hogy brrrr, de a Hell itala finom.
Ez a helyzet a maracujás itallal is. Abszolút korrekt, finom az ital, nem lenne meglepő, ha ez is nagyon hamar közönségkedvenccé válna, mint anno a Red Grape.
Bár nálam a kiwis Ice Coolt valószínűleg semmi sem fogja túlszárnyalni :)
Forrás: energy-drinks.cz |
Ha esetleg valaki nem tudná, milyen a maracuja, súgok. Ilyen:
Forrás: www.mindmegette.hu |
2013. május 22., szerda
Burn Avicii
A munkahelyi büfében találtam Burn Avicii dobozt. Ugyanaz, mint a sima Burn, csak a dobozát dobták fel egy kicsit. Király!
Kép forrás: Werner / http://energytests.blogspot.com/
Szóljon a zeneeeee! :)
2013. május 16., csütörtök
100.000!
Mérföldkőhöz érkezett a KataEnergia Blog, elértük a 100.000 oldalletöltést.
Köszönöm minden kedves olvasómnak, hogy hozzájárultak ehhez a szép eredményhez!
2013. május 13., hétfő
Megérkezett az XS energiaital!
Most már nem kell irigykedni az alábbi csodaszép doboz miatt, hiszen hozzánk is megérkezett az Amway energiaitala, a 2 ízben létező XS.
Nézzetek videót, olvassatok sok-sok információt a szépséges újdonságról!
http://www.scribd.com/doc/141219900/XS-energiaital-osszehasonlito-tabla
http://www.scribd.com/doc/141220467/XS-Power-Drink-bemutato
Nézzetek videót, olvassatok sok-sok információt a szépséges újdonságról!
http://www.scribd.com/doc/141219900/XS-energiaital-osszehasonlito-tabla
http://www.scribd.com/doc/141220467/XS-Power-Drink-bemutato
2013. május 10., péntek
Hamarosan jön az új Oxxo Style energiaital
Már évek óta figyelem az Oxxo energiaital törekvéseit, ahogyan próbálják magukat prémium energiaitalként pozicionálni. Hogy ez mennyire sikerül nekik, az már más kérdés. Annyi bizonyos mindenesetre, hogy idén a már meglévő két ital mellé jön a harmadik, a bodza-menta ízű Oxxo Style.
A fekete-zöld doboz dizájnja nagyon ütős, friss és dinamikus, egy menta-bodza ízhez jobbat el sem lehetne képzelni. Így fog kinézni az új ital:
Három a magyar igazság |
A honlapon ezt olvashatjuk az új termékről:
Az új OXXO Style Energy Drink természetes ásványvíz alapú energiaital, melyet kifejezetten a magyar fogyasztók ízlésének megfelelően fejlesztettünk ki. A bodza üdítő íze és a menta frissítő ereje külön-külön közismert, ez a házasítás mégis egyedülálló. Magyarországon az OXXO Energy Drink az első, aki hagyományos bodza ízű, különlegesen frissítő energiaitalt dob piacra.
Azért ez így ebben a formában nem igaz, mert bodza ízű energiaital már eddig is létezett, nem ők találták fel a spanyol viaszt. Ott van például a Fütyülős Bodzás Limonádé, vagy a Rise NRG white, ezek például bodza ízűek.
Ettől függetlenül kíváncsian várom az új italt, vajon lesz-e olyan jó, mint az Oxxo Life Fresh?
Ami még feltűnt, hogy tele van az internet az Oxxo fura reklámjaival. Hogy ezeket hova szánták pontosan, rejtély, de innen üzenem a reklámok kiagyalójának:
- Nem ártana egy kis koncepciót vinni a dologba. Miért van minden képen más szlogen? Ráadásul mindegyiknek tök más az üzenete, ennek így mi értelme van?
- Nem elég, hogy más, de még érthetetlen is. Mit akarnak üzenni? Hogyan akarják pozicionálni az italt? Prémium? Nincs benne koffein? Legyél öntudatos?? Parfüm???
Ti mit szóltok hozzájuk?
Ez a legrémesebb szerintem: mi köze van az Oxxo-nak egy parfümhöz?! |
Kapcsolódó tartalmak:
2013. május 7., kedd
Restart: új külső
A Restart nevű regeneráló ital eddig sok gyűjtő számára nem volt érdekes a matricás doboza miatt.
Na, ez most megváltozott, mert vadiúj designja van a kijózanító hatású italnak, amely igényes, elegáns és nem matricás!
A fehér-ezüst-piros-fekete dobozokra pl. a DM drogériában bukkanhatsz rá.
(Mai ár: 369 Ft)
Kapcsolódó tartalmak:
Restart
Restart honlapja
Na, ez most megváltozott, mert vadiúj designja van a kijózanító hatású italnak, amely igényes, elegáns és nem matricás!
A fehér-ezüst-piros-fekete dobozokra pl. a DM drogériában bukkanhatsz rá.
(Mai ár: 369 Ft)
Így néz ki most a doboz |
Elegáns, letisztult |
Így nézett ki eddig |
Restart
Restart honlapja
2013. május 3., péntek
Óriási Bomba Meggy
Ma fedeztem fel, hogy a Bomba Meggyből lehet kapni 600 ml-eset is.
Na, ki szomjas? :)
Kapcsolódó cikkek:
Bomba Meggy energiaital
Na, ki szomjas? :)
Kapcsolódó cikkek:
Bomba Meggy energiaital
2013. április 26., péntek
Jön! Jön! Jön! Hell Summer Cool
A Hell energiaital Facebook oldalán már látható a legújabb családtag, a Hell Summer Cool!
Várjuk szeretettel! :)
Várjuk szeretettel! :)
2013. április 24., szerda
WR8! energiaital
A képen látható energiaitalt egy vidéki vegyesboltban szereztem be. A 250 ml-es műanyag palack standard tutti-frutti ízű energiaitalt rejt. Alacsony árához képest (69 Ft-ba került) egészen iható, egy kicsit erőtlen, lehetne finomabb, édesebb vagy savanyúbb, de azért simán meg lehet inni, ennyi pénzt megér. Egyedül a neve az, amit sehogy sem tudtam értelmezni, még megjegyezni sem egyszerű, de ez talán annyira nem is lényeges. A címke dizájnja egész jól néz ki, bár egy kicsit a Maxx nevű ital színvilágára hasonlít.
Kapcsolódó tartalom:
Pet-Energy: WR8!
2013. április 16., kedd
Dobozgyűjtemény: Truck Power
Név: Truck Power
Honlap: nem ismert Ez egy baromi régi doboz. Nem is emlékszem már azokra az időkre, amikor ezt kapni lehetett. A Canmuseum honlapon 1999-es évszám szerepel. Több másik, igen régi és különleges dobozzal együtt, üresen jutottam hozzá ehhez is, így az ízéről sem maradtak fenn információk.
.
Kapcsolódó cikkek: Cseh Truck Power a Canmuseumon
Hamarosan megújul a Watt Cherry
A Watt Cherry nem éppen egy régi energiaital, úgyhogy érdekes kérdés, hogy mi szükség volt a megújítására. Mindenesetre a Wattnál úgy gondolták, hogy ez egy jó ötlet, így nemsokára újabb dobozzal gyarapodhat a gyűjteményünk:
Kapcsolódó cikkek:
Watt Isotonic
Watt Natura
Watt: Ismét új design
A "régi" Watt Cherry |
Az új Watt Cherry |
A Watt család jelenleg kapható tagjai: Original, Light, Cherry, Natura, Isotonic |
Watt Isotonic
Watt Natura
Watt: Ismét új design
2013. április 8., hétfő
Monster Assault-ra várva
A helyzet fokozódik, Monster Assault még mindig sehol:
Update: Egyre több helyen kapható az Assault.
Vegyetek játékot, és ingyen a tiétek lehet!
Forrás: noxwill / prohardver fórum
Az Assault reklámja a Relay újságosnál - kép: Balogh István
Update: Egyre több helyen kapható az Assault.
Témák:
energiaital,
monster,
Monster Assault
Miről kapta a nevét a Semtex?
A Semtex energiaital a csehek egyik exportterméke, persze Szlovákiában is megtalálható. Nagyon tetszik, mert a dobozok változatossága lenyűgöző. Elsőre sikerült egy szénsavmentes darabot kifognom, az nem tetszett annyira, mert az energiaital szénsav nélkül olyan, mint amikor kitöltjük a pohárba és ott felejtjük - kimegy belőle minden erő és energia.
A legrégebbi Semtex dobozom egy igazi kuriózum, az a régi fajta doboz, amiből még nem spórolták ki az anyagot: 300 ml-es, és olyan nehéz, hogy ha ráejteném a lábamra, bizisten eltörne. Mármint a lábam!
Ez egy másik kedvencem, limitált szériás volt és 500 ml-es:
A Semtex egy nagy erejű plasztik robbanószer (plasztikbomba) fantázianeve, amelyet az 1960-as évek végén fejlesztették ki Csehszlovákiában. Először a mai Csehország területén gyártották egy brnói üzemben. Sokrétűen felhasználható (ipari és katonai felhasználás, terroristák). A Semtexet a csehországi Pasdubice város Semtín külvárosáról nevezték el, ahol először gyártották.
A robbanószerről elnevezett Semtex energiaitalt a Pinelli nevű cég kezdte gyártani Csehországban 1995-ben. 2011-től a Pinelli a legnagyobb cseh üdítőital-gyártó, a Kofola csoport tulajdonába került (a Kofola a csehek kedvenc üdítője, szerintem nagyon pocsék íze van). Most pedig következzen a teljesség igénye nélkül még néhány ezekből az imádnivaló dobozokból:
Ez pedig a Kofola dobozos változata: szép, de nem energiaital, hanem kólaszerűség.
Még egy érdekesség: a Semtex.cz honlap nem az energiaital, hanem egy Semtex nevű együttes honlapja. A Semtex.sk oldalon pedig nemes egyszerűséggel a világ tudtára adják, hogy a domainnév eladó:
A legrégebbi Semtex dobozom egy igazi kuriózum, az a régi fajta doboz, amiből még nem spórolták ki az anyagot: 300 ml-es, és olyan nehéz, hogy ha ráejteném a lábamra, bizisten eltörne. Mármint a lábam!
Ez egy másik kedvencem, limitált szériás volt és 500 ml-es:
A Semtex egy nagy erejű plasztik robbanószer (plasztikbomba) fantázianeve, amelyet az 1960-as évek végén fejlesztették ki Csehszlovákiában. Először a mai Csehország területén gyártották egy brnói üzemben. Sokrétűen felhasználható (ipari és katonai felhasználás, terroristák). A Semtexet a csehországi Pasdubice város Semtín külvárosáról nevezték el, ahol először gyártották.
A robbanószerről elnevezett Semtex energiaitalt a Pinelli nevű cég kezdte gyártani Csehországban 1995-ben. 2011-től a Pinelli a legnagyobb cseh üdítőital-gyártó, a Kofola csoport tulajdonába került (a Kofola a csehek kedvenc üdítője, szerintem nagyon pocsék íze van). Most pedig következzen a teljesség igénye nélkül még néhány ezekből az imádnivaló dobozokból:
Nemrég lehetett kapni Szlovákiában ezeket a fajta dobozokat |
Még egy érdekesség: a Semtex.cz honlap nem az energiaital, hanem egy Semtex nevű együttes honlapja. A Semtex.sk oldalon pedig nemes egyszerűséggel a világ tudtára adják, hogy a domainnév eladó:
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)