Oldalak

2013. május 10., péntek

Hamarosan jön az új Oxxo Style energiaital


Már évek óta figyelem az Oxxo energiaital törekvéseit, ahogyan próbálják magukat prémium energiaitalként pozicionálni. Hogy ez mennyire sikerül nekik, az már más kérdés. Annyi bizonyos mindenesetre, hogy idén a már meglévő két ital mellé jön a harmadik, a bodza-menta ízű Oxxo Style.
A fekete-zöld doboz dizájnja nagyon ütős, friss és dinamikus, egy menta-bodza ízhez jobbat el sem lehetne képzelni. Így fog kinézni az új ital:


Három a magyar igazság





A honlapon ezt olvashatjuk az új termékről:

Az új OXXO Style Energy Drink természetes ásványvíz alapú energiaital, melyet kifejezetten a magyar fogyasztók ízlésének megfelelően fejlesztettünk ki. A bodza üdítő íze és a menta frissítő ereje külön-külön közismert, ez a házasítás mégis egyedülálló. Magyarországon az OXXO Energy Drink az első, aki hagyományos bodza ízű, különlegesen frissítő energiaitalt dob piacra.
Azért ez így ebben a formában nem igaz, mert bodza ízű energiaital már eddig is létezett, nem ők találták fel a spanyol viaszt. Ott van például a Fütyülős Bodzás Limonádé, vagy a Rise NRG white, ezek például bodza ízűek. 
Ettől függetlenül kíváncsian várom az új italt, vajon lesz-e olyan jó, mint az Oxxo Life Fresh?

Ami még feltűnt, hogy tele van az internet az Oxxo fura reklámjaival. Hogy ezeket hova szánták pontosan, rejtély, de innen üzenem a reklámok kiagyalójának: 
  • Nem ártana egy kis koncepciót vinni a dologba. Miért van minden képen más szlogen? Ráadásul mindegyiknek tök más az üzenete, ennek így mi értelme van?
  • Nem elég, hogy más, de még érthetetlen is. Mit akarnak üzenni? Hogyan akarják pozicionálni az italt? Prémium? Nincs benne koffein? Legyél öntudatos?? Parfüm???

Ti mit szóltok hozzájuk?






Ez a legrémesebb szerintem: mi köze van az Oxxo-nak egy parfümhöz?!

Kapcsolódó tartalmak:

Nincsenek megjegyzések: