Oldalak

2012. augusztus 19., vasárnap

Bomba Szőlő - a teszt

Amióta megtudtam, hogy lesz Bomba Szőlő, nagyon vártam, hogy végre megjelenjen és megkóstolhassam. Mivel a Bomba a legfinomabb energiaitalok egyike, és a Bomba Meggy is jól sikerült, ráadásul a Hell a Red Grape-pel már bebizonyította, hogy egy szőlőízű ital is lehet finom, így azt gondoltam, hogy a Bomba is kitesz majd magáért és egy újabb finom itallal bővül a paletta. Sajnos csalódnom kellett.

A sötétvörös színű, fura szagú ital nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Általában egyedül szoktam kóstolni, most ezt társaságban tettem, így a véleményemmel sem maradtam egyedül, miszerint ez az új ital egyáltalán nem finom. Háromfős kis csapatunk egyik tagja megitta, mert "ha már ingyen van, akkor ízlik is", a másikuk olyan szörnyűnek találta, hogy inkább kiöntötte. Én magam ímmel-ámmal legyűrtem az adagomat, de a "nem ízlett" egy enyhe kifejezés volt sajnos. A kesernyés ízű ital nem lett a szívem csücske.