Oldalak

2012. szeptember 17., hétfő

Ilyen egy hungarikum?

Kép forrása: Facebook

Ma végre volt szerencsém egy körúti boltban rábukkanni a Hungarian Energy Drinkre. Már több hónapja kapható, de eddig még nem találkoztam vele, így aztán boldog voltam, amikor kiszúrtam a polcon a Hellek és Jump inek között lapuló, kalocsai mintázatú dobozt. Az első csalódás a doboz kézbe vételekor ért. Originált dobozra számítottam, ehhez képest egy fóliás dobozt pásztázhatott döbbent tekintetem. Ez így azért elég igénytelen szerintem. Hiába szép a minta, ha csak egy fólia az egész. Sok gyűjtő az ilyet bele sem teszi a gyűjteményébe. 
Pedig még csak olcsónak sem mondhatnám: 220 Ft-ot fizettem érte. Ha a leggagyibb 80 Ft-os cuccnak tudnak saját dobozt gyártatni, akkor ennek miért nem?

A második kellemetlen élmény akkor ért, amikor belekóstoltam. Fura mellékízű, rettenetesen savanyú ital, némi kesernyés utóízzel. Amikor megkóstoltam, éppen rettentő szomjas voltam, de meg sem bírtam inni az egészet. 

Csalódtam. Ha ezt akarják hungarikumként árulni, szerintem nagyon mellényúltak. Miért nem lehetett akkor már egy jóízű, igényes külsejű italt gyártani? Vagy pont így képviseli autentikusan kis hazánkat? :( 
Politika off...