Oldalak

2012. november 18., vasárnap

Szlovák Rockstarok

Nem tudni, mikor leszünk mi is olyan mázlisták, mint a szlovákok, akiknél már kapható a Rockstar energiaital. Igaz, nem is olyan régen még a Monsterekre is ugyanilyen vágyakozva gondoltunk. A Rockstarokat, annak ellenére, hogy talán a legnépszerűbbek gyűjtői körökben, egyelőre csak néhány erre specializálódott helyen, általában horrorisztikus árakon tudjuk beszerezni.

Betérve egy egyszerű Coop üzletbe, máris 4 féle Rockstarral szembesültem, valamit nyerni is lehet velük egyébként, de hogy mit, azt sajnos nem tudom...inkább meghagyom az esélyt a szlovákoknak a nyerésre :)


Ahogy a képen is látható, a dobozokon van egy sárga matrica, QR kóddal.

Én 4 féle Rockstart szereztem be, lássuk őket:

 

A Rockstar Punched Energy+Guava doboza a képen látottnál kicsit másabb színárnyalatú, vörösesebb. Nem tudom, hogy ez csak a fotó színárnyalatbeli eltérése a valósághoz képest, vagy tényleg van ilyen lilásabb doboz is, szerintem nincs. 
Maga az ital élénk piros színű és egész kellemes kis íze van. Elsőre kicsit fura, de nem kellemetlen, szépen elfogyott ez a röpke fél liter.


Rockstar + Electrolytes: ezzel sajnos nem találkoztam, pedig mindenki ezt hajkurássza.


Rockstar energy drink: az eredeti. Tutti-frutti ízű, kicsit savanykás, de nagyon finom, kellemesen szénsavas. Ha azt vesszük, kint simán jobban megéri, mint a többi energiaital, mert árban kb. ugyanott van, finom, és dupla annyi van benne.


Rockstar Energy+Recovery Lemonade: citromos ízű, alig szénsavas ital. Nem rossz az íze, de annyira nem voltam tőle elájulva. Ha választani lehet, akkor inkább másik ízre szavaznék. Az sem tetszik, hogy ennyire szénsavmentes.


Rockstar Xdurance: ez az ital egy csalódás volt, de abszolút jó értelemben véve! Eleve úgy nyitottam ki a dobozt, hogy ebből maximum 2 kortyot fogok inni a próba kedvéért, mert nem szeretem az áfonyaízű italokat. Ehhez képest ez fogyott el a leggyorsabban! Nagyon finom, kellemesen szénsavas ital, egzotikus és kellemes. A dobozáról nem is szólva: az egyik kedvencem ez a kék szépség!