Oldalak

2012. június 29., péntek

Bomba Meggy energiaital

A jó idővel együtt érkezett meg a Bomba legújabb terméke, a Bomba Meggy energiaital.
Amikor egy meglévő márka gyümölcsízű terméket ad ki, mindig kissé félve várom a kóstolást, mert olyan elcseszett ízeket szoktak kitalálni, hogy az szörnyű. Mintha nem lenne épp elég finom gyümölcs a világon! Hát a Bomba esetében szerencsére szó sincs ilyesmiről, a meggyet szerencsére szeretem.


A megszokott sárga-kék színvilághoz képest a doboz most izgalmas piros. Az ára nem tér el a többi Bomba termékétől. Az energiaital színe is piros, ahogy az alábbi képen látható.
(A kép forrása: bevezetem.hu)

Főbb tápérték adatok:
Koffeintartalom: 32 mg/ 100 ml
Energia: 146 kJ (34kcal) / 100 ml
Szénhidrát: 7,7 g / 100 ml


Az új energiaital ízét többen a Márka meggyéhez hasonlítják, amit sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudok, mivel még sosem ittam olyat. Engem teljesen másra emlékeztetett: a Maoam nevű olvadós rágóra. Amit egyébként nagyon szeretek, tehát ezt abszolút nem negatívumként írtam. 

Erre hasonlít?

Vagy inkább erre? 

Kóstoljátok meg, a nagy melegben ad egy kis energiát, az íze pedig élvezhető!